Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zaterdag 29 augustus 2009

[ NFL ] Patriots winnen derde pre season wedstrijd

De New England Patriots hebben hun derde wedstrijd in de pre season gewonnen. In Washington werden de Redskins met 27-24 verslagen. De offense van de Pats zag er scherp uit, met twee TD's van Randy Moss in de eerste helft. Tom Brady gooide zijn passes als vanouds maar moest de wedstrijd verlaten nadat Albert Haynesworth hem goed op de schouder raakte.

De Patriots en Randy Moss hebben mij als fan gekozen, niet andersom. Ik had besloten helemaal voor Houston te gaan dit seizoen maar de band is er gewoon niet. Toeval? Het lot? Zonder Brian Cushing kan Houston me niet genoeg boeien en feit blijft dat ik gisterennacht half in slaap toch begon te juichen toen Moss zijn eerste touchdown scoorde. Dus ook het komend jaar kijk ik naar de league met een Patriots-bril. En ik moet écht iets gaan bestellen van sportsmemorabilia.com. Ik heb zonder overdrijven al uren op die site rond gekeken en kan maar niet kiezen.

Michael Vick heeft zijn debuut voor Philadelphia gemaakt. De Eagles wonnen met één punt (33-32) van de Jacksonville Jaguars. Eerlijk is eerlijk: Vick was scherp. Hij maakte al zijn passes, 4/4 voor 19 yards. Er werd wel meteen duidelijk dat Vick niet is gebracht om meteen een kracht voor grote minuten te zijn: Hij zal in Phily sporadisch worden gebracht om verdedigingen op het verkeerde been te zetten. Donovan McNabb speelde een groot deel van de wedstrijd en liet er geen twijfel over wie de Eagles' QB is de komende tijd. Hij gooide 21/36 voor 244 yards.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport