Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zondag 23 augustus 2009

[ NBA ] 22 augustus. Iverson naar Charlotte?

Het is gemakkelijk om Allen Iverson in Charlotte voor de Bobcats te zien spelen. De guard houdt zelf de optie open voor een hereniging met coach Larry Brown. Persoonlijk vind ik Charlotte, om die reden, één van de weinige steden waar ik A.I. graag zou zien. Het liefst heb ik hem in Miami maar de Bobcats hebben ook een leuk team waar hij een gat vult. Forwards hebben ze genoeg in Charlotte en straks, misschien, één van de beste guards ooit.

Verder niks. Dat was het. Ik had zo'n onzin bericht moeten bewaren voor dagen als deze. Met de zon op je bol, paar biertjes met de boys, is het leven goed. Deze laptop wordt dicht geklapt, morgen zal ik wat meer energie in deze site steken.

Stukje NFL nog: Volgend jaar ben ik fan van de Houston Texans. Ik vind het gemakkelijk te juichen voor de Patriots, wat ik vorig jaar deed. Ik hou wel van een uitdaging.

1 opmerking:

  1. Lijkt me een mooie signing voor de Bobcats. Ook een mooi backup plan mochten ze er niet uitkomen met Raymond Felton. Ik ben benieuwd of Larry Brown de Bobcats naar hun eerste playoffplekje kan coachen. Met Iverson heeft hij in het verleden natuurlijk al fantastische resultaten behaald. Benieuwd of ze nog een keer op herhaling kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport