Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

woensdag 12 augustus 2009

[ NBA ] 10 augustus 2009. Pau Gasol breekt z'n vinger

Pau Gasol heeft zijn vinger gebroken. Dat moet binnen enkele weken verholpen zijn en daarmee is het nieuws voor vandaag wel een beetje verteld. Maarrr. Ik kan nergens vinden wélke vinger hij brak. Hij gaat drie weken een spalkje dragen en hoopt begin september mee te doen met het Spaanse team. Dat lijkt me een behoorlijk deel van zijn voorbereiding op het seizoen. Kan dat in gevaar komen?

Ik heb ooit mijn pink uit de kom gehaald tijdens een wedstrijd en kroon mezelf daarom tot ervaringsdeskundige. Je vinger blesseren suckt. Vangen wordt moeilijk en pijnlijk, je handle gaat er op achteruit en je vinger wordt er lelijk en krom van. Bij mij duurde het toen wel langer dan drie weken voordat ik weer 100% was. Verschil in deze is dat Pau meteen na het ongelukje (hij blokte een schot) geopereerd werd. Ik moest naar een huisartspost in Bladel, waar me werd medegedeeld dat ik 'hem er volgende keer zelf ook wel weer in kan zetten.'

2 opmerkingen:

  1. Ja in bladel is de medische zorg niet meer wat het ooit geweest is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je vergeet het belangrijkste nieuws van de dag! Eddy Curry is 15 kilo afgevallen en hoeft geen BH meer te dragen! Fijn voor de fans in New York.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport