Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zondag 2 augustus 2009

[ NBA ] Eind juli, begin augustus. Madrid is vet.

Dit is gewoon puur voor mezelf om wat lijnen op een rijtje te tekenen. In plaats van met m'n mobiel heb ik nu een toetsenbord dus ik kan weer typen. Ah, therapie. Lamar Odom blijft in Los Angeles en ik vraag me af waarom we daar ooit aan getwijfeld hebben. L.A. kon de man naar behoren betalen, meer dan andere teams in ieder geval, en heeft verdomd zeker meer geld te spenderen dan anderen. Lamar wil aan het strand wonen, wil lekker onder Kobe en Pau spelen, hij zit gebakken. Hij heeft gewoon hard-to-get gespeeld, gewoon omdat het kon, en nu is hij de lekkere jongen die er met een nog mooier meisje vandoor gaat.

Maar dat boeit allemaal niet. Jason Williams komt, hoogst waarschijnlijk, terug in de league. Memphis heeft al interesse getoond en New York heeft als enige het recht hem de komende dagen een aanbod te doen. Doen ze dat niet voor donderdag, dan is hij compleet free agent en kan hij gaan waar hij wil.
New York... Memphis... Is dat wat er van mijn held geworden is? New York vind ik vet als het voor langer dan één jaar is, de Knicks zullen volgend jaar wel een grote ster landen die J-Dubb lopjes kan gooien. Maar wat moet hij in Memphis? Rudy Gay is okay, OJ Mayo is te veel een alleenspeler. Voordeel is wel dat de man al met een Gasol heeft gewerkt in Memphis. Toen liftten Jason Williams en Pau Gasol Memphis tot een respectabel play off team. Memphis. In de play offs. Zo goed was hij.

Verder nog iets willekeurigs: Ik zit nu in Madrid (pimpin, livin' the life...) en het is treurig hoe weinig deze stad basketball ademt. Hallo?!? Ricky Rubio zou hier misschien gaan spelen? Ik zie iedereen met Real-shirtjes. Waar is de liefde voor de basketballsport? In Milaan (pimpin, livin' the life...) ben ik in de NBA-store geweest. Ze hadden daar veel oude shirtjes, ik had weinig geld, heb uiteindelijk een Spurs broekje gekocht en in de Decathlon verkocht ik mijn ziel en kreeg er een Celtics-shorts voor terug. Mijn nieuwe stijl voor in de sporthal: een veel te grote wijde broek en een hempje. All good.

Dat was hij voor even. Vanaf woensdag VEEL NBA en vrijdag ofzo de uitslag van de prijsvraag (kijk links voor de links). Interessante inzendingen, het wordt vet om me daar over te breken :)

1 opmerking:

  1. Dat Memphis toen de playoffs haalde had niks te maken met Hubie Brown toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport