Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

vrijdag 28 augustus 2009

[ NBA ] 27 // 28 augustus. Schorsingen voor dorstige sterren

It is what it is... Dat waren JR Smith's woorden toen hij een poos geleden de bak in moest. Reden: Hij reed onder invloed iemand (een vriend van hem) dood. Jason Richardson kroop ook bezopen achter het stuur in het verleden. Beide mannen zijn door commissaris David Stern geschorst. Stern pullt een 'Goodelletje' en straft zijn spelers nadat de wet ze al een pak op de broek heeft gegeven. Een terecht. Wanneer komen atleten er nou eens achter dat rijden en zuipen geen goede combinatie zijn?

Ik denk dat ik geestelijk nooit dichter bij een menstruatiecyclus in de buurt zal komen dan met deze toestand rond Ricky Rubio. Hij komt naar de NBA, hij komt niet, hij komt wel, hij gaat naar Barcelona, de deal is nog niet getekend - WACHT -. Hoeveel bakken Ben en Jerry's moet ik opeten voordat ik verdomme weet of The Man naar Amerika komt of niet? God- DAMN?!?

korte entree, waarvoor excuses. Er komen hectische dagen aan in het Brabantse land. Morgen en overmorgen moet er gewerkt en gedronken worden. Ik plan morgen nog iets te schrijven, ook over de NFL, zondag voorspel ik radiostilte van deze kant. Als je met me over de NBA of over football wilt praten ben je méér dan welkom op de Brabantse Dag, de mooiste dag van het jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport