Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

woensdag 12 augustus 2009

[ NFL ] Brian Cushing geblesseerd

Voor deze site zijn een paar atleten min of meer heilig. Zij worden ongezond hard voorgetrokken als het gaat om 'exposure' en liefde van mijn kant. Jason Williams, Randy Moss, Ricky Rubio. In die volgorde, en ik hoop dat Corey Brewer zich genoeg ontwikkelt om aan te sluiten. De afgelopen weken werkt Brian Cushing (linebacker van de Houston Texans) heel hard om in datzelfde rijtje te komen. De man mailde me terug nadat ik via zijn site contact opnam ('I'm also a Patriots fan!') en is een tough guy die verrekte hard werkt om de beste zijn. Daar houd ik van. Nu blijkt dat hij zijn tenue voor de eerste wedstrijd van het (voor)seizoen niet aan hoeft te doen.


Brian Cushing. Bad. Ass.

Gisteren (dinsdag) kwam een knieblessure bij Cushing aan het licht. Hij ging zelf naar atletisch trainer Geoff Kaplan van de Texans om 'soreness' in zijn knie te melden. Eerder op de dag trainde hij nog gewoon met de groep mee en was hij daarna nog in staat met gewichten te smijten. Voor nu is onduidelijk hoe lang Cush' aan de zijlijn blijft. Hij speelt de opener van de pre season, zaterdag in Kansas City tegen de Chiefs, dus helaas niet mee.

bron en foto: Houstontexans.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport