Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

dinsdag 11 augustus 2009

[ NBA ] 10 augustus 2009. Olympiakos 31e NBA team

Roep de dierenbescherming want Olympiakos maakt het écht te bont. Ze halen Von Wafer binnen na eerder Leinas Kleiza en vorig jaar Josh Childress te hebben gecontracteerd. En wat ga ik Von Wafer missen zeg. Ik ga hem ongeveer net zoveel missen als een stuk oorsmeer op mijn kussen, een veeg schijt in de wc, een plas kots op een grafsteen.

Von Wafer is voor mij de clown van de afgelopen play offs. Als je door je eigen coach van de bank wordt gestuurd in een verschrikkelijk belangrijke wedstrijd toon je aan wat voor persoon je bent. Rick Adelman wees Von Waffel de kleedkamer omdat hij teveel alleen speelde (om een contract binnen te slepen). In plaats van zichzelf nuttig te maken en de series te proberen te winnen wilde hij stats neerzetten die de eeuwige boxscores in zouden gaan. Ik zou zeggen dat hij op dat moment zijn toekomst bij de Rockets zo'n beetje verneukte. Ook een leuk verhaal: Von Wafer speelde al voor vijf clubs. Hij is 23 jaar. Er is iets mis met die jongen dat niet in de Griekse kranten vertaald is.

Een mooie dag voor lezer Paul. Na een ijzersterke off season kunnen de Celtics naar het schijnt zwaaien naar Leon Powe. De C's lieten hem eerder al free agent worden toen ze hem geen aanbod deden, het viel dus te verwachten dat hij weg ging. Als doctoren hem gezond bevinden gaat de center voor twee jaar bij de Caveliers spelen. En dat is raar. Powe komt waarschijnlijk niet vóór de All Star break in actie nadat hij in de play off series tegen de Bulls serieus aan zijn knie geblesseerd raakte.
Een gezonde Powe als back up voor Shaquille O'Neal. Dat geeft best een serieuze linie onderin. O'Neal zal met Powe achter hem niet meer dan 30 mpg hoeven spelen. Als LeBron James in een hele kleine lineup af en toe op de 4 speelt heeft Cleveland een snel, waanzinnige line up voor een paar minuten per wedstrijd. Rennen en véél dunks in Cleveland, Ohio, volgend jaar.

Oh en Paul en Maarten: Goed dat jullie hier discussieren. Nodig je vrienden ook uit zou ik zeggen ;)

1 opmerking:

  1. Ik ben het met je eens over Wafer, maaaarrrr.. hij kon wel een aardig balletje gooien. En dit was toch wel heel erg gaaf:

    http://www.youtube.com/watch?v=lozBPqMGKlY

    En ik geniet inderdaad intens dat Powe weg is. Heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport