Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

donderdag 20 augustus 2009

[ NBA ] Orlando Magic worden kampioen.

Ik ben vanmorgen te opgewonden om te typen dus ik houd het kort:

De Orlando Magic hebben Jason Williams een éénjarig contract geboden. Williams gaat -verrassend- in één van de komende dagen tekenen. Hij is nu derde guard achter Jameer Nelson en Anthony Johnson. Dat laatste is natuurlijk crap, als Williams wat ritme heeft opgebouwd pwnt hij Johnson als een Duitse Herder bij een pekinees. Volgend jaar dus een minuut of tien per wedstrijd voor 'The Man' in een flitsend team. Met Dwight -fucking- Howard!

Jason Williams met Vince Carter en Dwight Howard in één team? Noem me betere ingrediënten om een taart van highlights te bakken. Dit wordt zó vet, niet normaal. Best cast scenario is natuurlijk dat Jameer Nelson geblesseerd raakt en Anthony's rollator in een spoorrail blijft haken. Maar dat wens je natuurlijk niemand toe. Dus derde guard, tweede guard, ook al veranderd hij in de Adam Morrison van de Magic, mijn baller is terug in de league en ik had op dit moment niet gelukkiger kunnen zijn.


Later vandaag deel 3. Beschouw dit maar als het enige nieuws dat telt, nu en de komende dagen. Hier leefden we voor, weet je nog? En mocht je van plan zijn naar buiten te gaan met dit weer? Think again. Dit houdt je wel zoet:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport