Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zondag 9 augustus 2009

[ NBA ] 8 augustus. De Wolves hebben een coach

Korte entree vandaag. De Timberwolves zijn min-of-meer akkoord met Kurt Rambis. De voormalig assistent coach van de Lakers gaat de Wolves vertellen hoe ze moeten spelen. Een leuke baan: De Timberwolves zijn een team dat niks te verliezen heeft en veel hoge ogen kan gaan gooien, zoals dat heet.

Als bij een grote club een ster valt (KG bij Boston, Yao bij de Rockets) lezen we daar vaak, veel en lang over. Ik kan me niet herinneren dat we een mediastorm te verduren kregen toen Al Jefferson bij Minnesota neer ging. 'Ron Artest blabla, LeBron James zus-zo, Dwyane Wade OOH!!!!!! En oh ja, Al Jefferson keert niet meer terug dit seizoen.' Zo ongeveer ging het. Al Jefferson is de koningin in het schaakspel van Minnesota. De Wolves speelden zonder hem vaak best leuke wedstrijden. Met Big Al, een oudere Love en Corey Brewer die weer kan gaan ballen.... Ik zeg niet dat ze de play offs halen, maar ze zullen in veel wedstrijden een kans hebben.

dat was hij voor vandaag. Ik ben me aan het voorbereiden op de footballwedstrijd van vannacht en ik WEIGER om iets over contractbesprekingen van LeBron James te schrijven. Als hij bijtekent: Leuk. Als hij het niet doet: We zien over een jaartje wel wat hij doet.

1 opmerking:

  1. Quote van Kahn:
    "With one kid 18 and one 20, it probably would be a mistake to play either of them minutes in the mid to high 30s," Kahn said. "They're probably not ready to do that, especially at that position."

    Volgens mij is 'ie permanent dronken. Het grootste talent van de wereld, de PG van het Spaanse nationale team, die Kidd, Williams en Paul kapot maakte in de FINALE van de OLYMPISCHE SPELEN. Maar hij is niet klaar voor flinke minuten in de NBA.

    Ok.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport