Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zondag 5 juli 2009

[ NBA ] 4 juli 2009. Gaap.

Hedo Turkoglu dus naar Toronto maar dat wisten we gisteren al. Vandaag wil ik een korte observatie plaatsen. De Magic hebben deze off season tot nu toe Turkoglu, Rafer Alston, Courtney Lee en Marcin Gortat ingeruild voor Vince Carter. Op welk punt besloten we (.. ik in ieder geval) dat dit goed was voor de Magic en zijn we (.. ik in ieder geval) klaar om ons standpunt te herzien?

Vince Carter is een grote naam, een solide speler, maar kijk even terug naar de vorige alinea. Er zijn in Orlando drie starters en een back up center verdwenen en daar hebben ze VC voor terug gekregen. Stel zo'n deal voor aan een willekeurige GM aan zelfs Chris Wallace of David Kahn zou daar nee tegen zeggen. 'Chris, my man... Ik wil OJ Mayo, Marc Gasol, Rudy gay en Darko Milicic hebben, dan krijg jij daar Tracy McGrady voor terug!' Chris Wallace zou zijn telefoon in tweeën breken. 'Trommels, trommels en nog eens trommels! Wat denken ze wel niet?!?'

David Lee speelt volgend jaar waarschijnlijk ergens anders, maar de kans bestaat dat hij ge-'sign en trade' wordt zodat de Knicks er iets voor terug krijgen. Goede zet van New York. Nate Robinson interesseert verschillende teams, ben totaal geen fan van de speler dus ik heb geen commentaar. Nog geen nieuws over Jason Williams en ik nader het punt waarop ik me zorgen moet maken. J-Dubb moet terug in de league. Iemand met contacten? Mail die man eens...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport