Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zaterdag 25 juli 2009

[ NBA ] 24 juli 2009. Ik heb post gekregen!

Wow. Ik had niet verwacht zó snel bericht terug te krijgen. Man. Wat een toeval, zo net voor ik op vakantie ga. En het is maar goed ook, anders hadden jullie 10 dagen op dit juweeltje moeten wachten. Wat. Een. Toeval. Het zit zo: Ik vond ergens in mijn kast een 'vriendenboekje' van vroeger en daarin waren nog wat pagina's open. Ik had niet zo veel vrienden. Dus ik denk: Ik stuur dat boekje gewoon naar 'de NBA' en ik wacht wel óf hij terugkomt. En hoe. Vanmorgen kreeg ik het boekje in de post en vier mensen uit de NBA waren bereid te reageren. Sportief!




1 opmerking:

  1. Leuke blog mn beste. Poezieplaatjes ^^!!
    Jwzz.. ja toch?!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport