Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

donderdag 2 juli 2009

[ NBA ] 1 juli 2009. Waar free agents zich vrij voelen.

Vanaf vandaag zijn verschillende mensen in de NBA free agent (overzichtje: hier). De komende weken gaan velen van hen een nieuw stulpje zoeken, anderen blijven voor dezelfde club spelen. Verder is dit ook de tijd om te 'sign en traden', een speler (al dan niet geïnformeerd) aantrekken om hem te ruilen voor wat beters. Doet Detroit dat nu, met Gordon en/of Villanueva? Weten we nog niet. Eigenlijk staat er wat betreft de komende weken evenveel vast als in een spelletje Mikado ©

Lezer Maarten moet in de tuin gaan werken, hij maaide vanochtend vakkundig het gras voor mijn voeten weg. Zach Randolph speelt volgend jaar voor de Grizzlies, Quentin Richardson gaat naar de Clippers. Goede move van de Clippers, dit garandeert forse minuten voor Rookie Blake Griffin. Van Chris Wallace begrijp ik de move ook. Zij hebben onderin scorend vermogen nodig om verdedigingen eerlijk te houden tegenover Rudy Gay en OJ Mayo. Zach Randolph mag dan een ballhog zijn zonder verstand van het spelletje, hij is (indien fit) wel goed voor 20-10. Als God die man behalve talent ook verstand had gegeven...

Verder moet ik echt iets gaan doen aan mijn liefde voor Spaanse spelers. Ik ben wat hen betreft meer bevooroordeeld dan Jamai die op zoek zou moeten naar een nieuwe Tarzan. Ricky Rubio die misschien niet gaat spelen doet me pijn, nu hoor ik dat Rudy Fernandez (Portland Trailblazers) misschien terug naar Europa wil. Reden hiervoor is dat de Blazers achter Hedo Turkoglu aan zouden zitten, daarmee minuten snoepend van 'der Rudy'. Mocht Fernandez weg gaan en ik ineens verdwijn van de blog, graag bloemen sturen naar het ziekenhuis waar ik met een hartinfarct lig. Ik overleef het niet.

Laatste pointers: Celtics zitten hárd achter Rasheed Wallace aan, Turkoglu's toekomst is nog lang niet beslist, Ben Gordon en Charlie Villanueva naar de Pistons is een 'done deal'. David Lee gaat gebeurd krijgen, waar hij ook terecht komt, veel teams willen hem. Jason Kidd keert zijn rug naar een deal voor acht miljoen per jaar (drie jaar) omdat hij het te weinig vindt. Hebben we een grotere miscalculatie gezien sinds de Titanic? 'Daar varen we wel omheen'. Méér na de break!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport