Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

woensdag 9 september 2009

[ site ] Mededeling

Even een korte mededeling van mijn kant: Het NBA-dagboek is afgelopen. Ik las gisteren en vanmorgen wat stukken terug en die gedwongen deadline van 0.00 heeft wat draken opgeleverd. Dat gedwongen schrijven is niet goed voor de kwaliteit van de stukken en die wil ik terug brengen. Wat ook niet helpt is dat ik de hele dag football lig te kijken, ik ben wat dat betreft echt een junk geworden voor de opium die de NFL en college football zijn. Dus, nu weet je het. Overigens: Als er iets belangrijks gebeurd (Iverson of Lee die eindelijk een contract krijgt) schrijf ik er meteen iets over.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport