Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zaterdag 12 september 2009

[ NBA ] Michael Jordan een Hall of Famer

Greatest of All Time. Michael Jordan. Ik kan hier heel duf gaan opnoemen wat de man bereikt heeft maar het zelf opzoeken is veel leuker. Het was slechts een kwestie van tijd maar Jordan is in de Hall of Fame beland. Samen met David Robinson, John Stockton, Jerry Sloan en een vrouwtje die ik niet ken werd Air Jordan gisteren geïntroduceerd. Prachtig.

Genieten via espn.com en youtube. Die man was zo ontzettend goed. Ik zou tien jaar ouder willen zijn zodat ik Jordan's tijd bewuster had meegemaakt, met verstand van het spel enzo. Dat, en omdat ik dan naar verschillen Charlie Lownoise & Mental Theo concerten had kunnen gaan.

In ieder geval: Vandaag drink ik op Michael Jordan. Geniet, drink met maten, geen liters maar vaten. Proost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport