Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

vrijdag 4 september 2009

[ NBA ] 3 september 2009. Bruce Bowen met pensioen!

Bruce Bowen is met pensioen. De veteraan houdt het voor gezien nu hij van een goed team (Spurs) naar een slechte (Bucks) werd gestuurd. Van mijn kant: Gemengde gevoelens. De 38-jarige forward speelde hard, won drie ringen en was in zijn prime één van de beste verdedigers in de league. Maar hij was ook een smeerlap. Ik ben er vrij zeker van dat veel NBA'ers niet zullen treuren om zijn vertrek uit de league.

Kijk dit filmpje en zeg me dat ik ongelijk heb. Er is geen enkele andere speler (niet in de afgelopen jaren tenminste) van wie je zo'n 'highlight'-reel kunt maken. Bowen schopte, blesseerde spelers moedwillig en was een notoire klootzak op het veld. Aan één kant vind ik het leuk om iemand te zien die niet zo soft is als het overgrote merendeel van de spelers. Die mannen die gaan liggen bij elk contact weten niet wat ze meemaken als ze tegen Bowen speelde. Wat dat betreft heeft Manu Ginobili geluk dat hij bij hem in het team zit. Maar aan de andere kant: Je kunt te ver gaan. Bruce Bowen heeft misschien de grens verlegd, wat positief is, maar is er zelf veel te ver overheen gegaan.

En voor het RTL Boulevard-nieuwtje van vandaag: De ex van Dirk Nowitzki is niet zwanger. Het gestoorde wijf met vijf identiteiten die van alles bij de ster van de Mavericks flikte krijgt geen kind van de blonde God. Blijft er voor mij alleen de observatie over dat Nowitzki de enige rijke man moet zijn met zo'n gedrocht van een vrouw. Google dat misbaksel maar, daar ga ik mijn site niet mee vervuilen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport