Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

maandag 23 november 2009

[ NBA ] Voorspellingen

Morgen wat NFL stuff en een nieuw verhaal over de NBA. Quincy is verrekte fanatiek zie ik, ik moet aan zien te haken.

Sacramento @ Memphis
Milwaukee @ San Antonio
Chicago @ Portland
Minnesota @ L.A. Clippers

92-53 door mijn 11-7 de laatste dagen. Matig, matig.

1 opmerking:

  1. Me record is altijd nog de helft van die van jou, dus dat fanatieke valt vies tegen;).

    En ik heb alleen NBA waar ik echt alles van wil weten, NFL stukken minder.

    Ben benieuwd naar je story morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport