Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zaterdag 14 november 2009

[ NBA ] Chris Paul geblesseerd

Iemand heeft zijn gebedjes niet braaf gedaan de afgelopen tijd. Superguard Chris Paul van de New Orleans Hornets is geblesseerd. Paul ging in het derde kwart van de wedstrijd tegen Portland door zijn enkel en loopt, in ieder geval tot en met vanavond, op krukken rond. Op dit moment is niet zeker hoe serieus de kwetsuur is, hij speelt in ieder geval niet tegen de Hawks.

Chris Paul moet ongelukkig zijn. Het is de tweede keer dat hij door zijn enkel rolt deze week en ik weet uit mijn directe omgeving dat enkelblessures een bitch zijn. Behalve dat een zwakke enkel een makkelijk doelwit is voor nóg een verzwikking, gaat het ook in je kop zitten. Als je bang bent om door je enkel te gaan, ga je biomechanisch raar lopen. Met als gevolg dat je eerder door je enkel gaat.

Verder: CP3 was helemaal niet blij met het ontslag van Byron Scott, de enige coach voor wie hij ooit gespeeld heeft. Hij had verwacht 'dat iemand van de organisatie hem wel om zijn mening had kunnen vragen'. Auch, een flinke veeg uit de pan. Ik stelde een tijdje terug al de vraag en ik doe het nog maar eens: Is het te vroeg om ons zorgen te maken over Paul's toekomst in New Orleans?

Voorspellingen

Gisteren 7-2. 67-38. Ik ben trots op mijn record en het voelt heel broos aan. Als een porseleinen bordje dat ik elk moment uit mijn ingezeepte handjes kan laten vallen. Voor hoe lang gaat dit goed?

Detroit @ Washington
Atlanta @ New Orleans
Portland @ Charlotte
Boston @ Indiana
New Jersey @ Miami
Utah @ Cleveland
Philladelphia @ Chicago
Minnesota @ Memphis
Golden State @ Milwaukee
Oklahoma City @ San Antonio

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport