Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

dinsdag 3 november 2009

[ ALGEMEEN ] Een linkje op verzoek

Ik kan er eigenlijk niet veel over zeggen, simpelweg omdat ik er het fijne ook nog niet van weet. Perry Hendriks had een verzoek: Of ik even wat bekendheid aan zijn 'nieuwste project' kon geven. Ik wil hierbij mijn bescheiden bijdrage leveren. Hendriks start binnenkort iets nieuws op www.usasports.nl. Hou die site in de gaten, lees zijn blogs op americanfootball.blog.nl en volg hem op Twitter: Football_Bloggr.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport