Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

vrijdag 2 oktober 2009

[ NCAA ] LaGarette Blount keert terug bij Oregon

LaGarette Blount, de bokser in American Football-tenue, mag terugkeren. Tenminste, als het aan zijn coach Chip Kelly ligt. Kelly mist de ster-Running Back en wil hem een tweede kans geven. Blount werd voor het seizoen geschorst nadat hij in de eerste wedstrijd van het seizoen tegenstander Byron Hout (Boise State) een suckerpunch gaf

Ik schreef toen dat ik het mooi vond als spelers hun hard op de mouw dragen. Blount liet zien dat het hem 'iets' kon schelen en droeg daar naar mijn kosten de te zware gevolgen van. Ik zou het leuk vinden als hij terug komt. Het is beter voor het team en het creëert een potentiële rel, elke keer als hij het veld betreedt. Tegenstanders zullen hem de grond in praten en tegelijk bang zijn voor een directe rechtse die ze het veld op jaagt.

Van het bestuur van Oregon vind ik het een zwaktebod. Als je een keuze maakt, sta daar dan achter. Het enige dat Blount hoeft te doen om weer bij het team te komen is zich aan de regels van een 'programma' houden, wat waarschijnlijk inhoudt dat hij maar zes keer per week op stap mag en tenminste één vak moet halen. Ook sappig: LaGarette is vader. Het menneke is amper twintig! Misschien dat ze het kind van Blount een huis in een mansion willen bieden: Als Blount dit jaar niet meer zou spelen zou het hem miljoenen kunnen kosten in de NFL-draft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport