Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zaterdag 3 oktober 2009

[ NFL ] Voorspellingen week 4

Vorige week was ik 1-2 máár ik heb wel een netto winst van € 3,25. Daarmee staat de fictieve rekening op 32.50 en die ga ik helemaal spenderen aan een paar picks van deze week. Het wordt lastig deze ronde. Erg lastig. Met het risico volgende week volledig blut te zijn, bij wijze van spreken dan:

BALTIMORE @ New England

Laat je niet misleiden door de wedstrijd van vorige week. Ja, New England won dik van Atlanta, maar de wedstrijd was nog steeds niet goed en de Falcons konden Randy Moss gewoon niet verdedigen. De Falcons hebben een gruwelijke defense, New England is niet goed genoeg in de laatste twintig yards. De Ravens gaan druk zetten op Tom Brady en ik zie het niet gebeuren voor de Pats. Baltimore voor € 5,- (à 2.05 winstuitkering).

Oakland @ HOUSTON

Matt Schaub en Andre Johnson zijn tegen fatsoenlijke teams al bijna niet te stoppen. Tegen Oakland moeten zij zich Mozes voelen die de rode zee splijt, zij marcheren naar de endzone. Dit wordt lelijk voor Raiders-fans. Doe mij de Texans maar, met zeven tackles voor 'my man Cush'. Tien euro, 1.23.

TENNESSEE @ Jacksonville

Die eerste win kan voor de Titans nooit lang meer duren. Ze zijn favoriet, ook bij de bookies, en voor een reden. Jacksonville is niet erg goed en de Titans zijn beter dan hun 0-3 doet vermoeden. Vorige week was geluk voor de Jaguars, de bastards, deze week gaat Tennessee me monopoly-geld bezorgen: 5,- à 1.61.

NEW YORK JETS @ New Orleans

Ik pick New York omdat die lijn zo belachelijk lijkt. Deze euri ben ik waarschijnlijk kwijt maar áls ik win, áls, levert dit echt knaken op. Drew Brees en zijn bende van receivers zijn angstaanjagend tot dusver maar wanneer besloten de bookies dat Mark Sanchez en coach Ryan hier kansloos zijn? Dit is te aantrekkelijk om voor dit kleine prijsje te laten liggen: € 2,50 à 3.20.

TAMPA BAY @ Washington

Nog zo één. Tampa Bay is niet groots maar zijn we vergeten dat de Redskins vorige week van Detroit hebben verloren ofzo? Washington wordt zwaar favoriet geacht in deze wedstrijd en misschien zijn ze dat ook. Maar kunnen we rekenen op een team dat, nogmaals, van fucking Detroit heeft verloren? Aantrekkelijke lijn. € 5,- à 3.90.

BUFFALO @ Miami

Terrell Owens moet onderhand eens iets gaan bewijzen. Dit is wat mij betreft gewoon een muntje opgooien. Ik heb nu al spijt van deze column. Beschouw dit als een disclaimer: Ik ben me er volledig bewust van dat mijn picks vaak als een tiet op een drumstel zullen slaan. Fuck it. € 5,- à 1.91.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport