Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zondag 25 oktober 2009

[ NFL ] Picks week 7

Mijn voorspellingen vorige week waren een slechte game van Philly verwijderd van een hele nette winst. Ik werd wel enorm met m'n neus op de feiten gedrukt: Er bestaat niet zoiets als een zekerheid in de NFL. Die wedstrijd heeft Vegas meer geld opgeleverd dan ze in de eerste vijf weken verloren hebben. Dat was echt erg. Dus tegen beter weten in:

MINNESOTA VIKINGS @ Pittsburgh

Ik denk dat Pittsburgh deze pot best kan winnen. De Vikings zouden minus een gemiste fieldgoal en een toverbal van Favre op een respectabele 4-2 staan, in plaats van 6-0. De Steelers hebben Troy Polamalu terug, ze spelen thuis... Mijn gevoel zegt Pittsburgh. Maar dan zie ik dat bwin.com 3.30 euro uitkeert voor Favre en de Vikings. De Steelers kunnen niet rennen voor 3th-en-kort en ik ga voor zo'n lijn niet tegen Favre en Peterson wedden. De Pittsburgh defense heeft er dit seizoen nog niet uitgezien als in hun Superbowl-rit vorig jaar. Geef mij de Vikings maar, 3.30.

San Francisco 49'ers @ HOUSTON TEXANS

De Texans stevenen af op een .500 seizoen. Ze hebben in zes wedstrijden, om beurten, drie keer gewonnen en drie keer verloren. Die streak gaat er aan. Thuis, tegen een team dat één receiver (Michael Crabtree) voor de leeuwen gaat gooien. Wéér een monstergame van Cushing en Matt Schaub kan lekker passen tegen de tweede unit van San Fran. Andre Johnson gaat weer TD's stapelen. Texans 1a 1.61.<

NEW ORLEANS SAINTS @ Miami Dolphins

Bill Simmons hanteert de tactiek niet tegen de Saints te wedden zo lang ze nog niet verloren hebben. Na een indrukwekkende winst op de Giants kan ik me daar helemaal in vinden. Brees en zijn 109 verschillende receivers zijn 'on a roll' en daar doet Miami weinig aan. Voor een lijn van 1.33 kun je hier een leuk winstje pakken. Leuke game om te zien trouwens: Die Wildcat van Miami gaat niet vervelen. Iemand op ESPN maakte het punt dat Miami de aanval hanteert omdat ze geen goede QB hebben. Dat lijkt me duidelijk. Maar dat maakt het niet minder leuk! New Orleans a 1.33.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport