Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

vrijdag 16 oktober 2009

[ NFL ] Easy money, week 6

Vorige week alle drie goed, ik heb weer enig krediet opgebouwd op mijn oneindige rekening monopoly-geld. Deze week is het wat lastiger, er staan een paar krakers op het programma die niet eens aan wil raken wat betreft voorspellingen. Een paar match ups zijn echter, volgens mij althans, alweer een besloten zaak:

Tennessee Titans @ NEW ENGLAND PATRIOTS

Ik geloof dat mensen collectief op het punt zijn gekomen dat ze beseffen dat de Titans echt niet zo goed zijn. De Titanen zijn 0-5 en elke week zijn ze 'het beste ongeslagen team'. Na deze week zal dat niet anders zijn. De Pats komen van een vervelende verliespot tegen de Broncos (wát een thriller trouwens) en kunnen thuis orde op zaken stellen. Randy Moss gaat TD's maken: Pats voor 1.21.

St. Louis Rams @ JACKSONVILLE JAGUARS

De Jags kweekten na week 1 en 2 enig vertrouwen door een paar wedstrijden heel behoorlijk te spelen. Vorige week verloren ze echter met 40+ tegen 0 van de Seattle Seahawks. Gadverdamme. Daar moeten ze van rebounden en tegen wie kun je dat beter doen dan tegen de Rams? Dit wordt geen mooie wedstrijd maar het gaat me wel weer iets opleveren: Jags voor 1.17.

PHILADELPHIA EAGLES @ Oakland Raiders

Waarom wedt niet iedereen op zulke wedstrijden? Ik weet dat de lijnen laag zijn maar als je ze vermenigvuldigt levert het nog aardige percentages op. Ik zie wederom niet hoe dit ooit fout kan gaan. Daarvoor volg ik de NFL waarschijnlijk te kort. Ik weet wél dat ik mijn eigen prestaties goed monitor voor volgend seizoen. Mocht ik dit jaar in de plus eindigen, dan stort ik volgend jaar écht honderd euro om een fortuin te maken. Eagles @ 1.07.

***

Hier weer de rekensom: 1.07*1.17&1.21 = 1.51. Ik zet de 40 euro van vorige week in, kan ik mooi 20 euro winnen. Maar ik heb ook nog:


BALTIMORE RAVENS @ Minnesota Vikings

Het is zeldzaam als je na vijf weken nog geen eerlijk gevoel hebt over een team. Minnesota is nog niet écht getest de afgelopen weken terwijl de Ravens al heel wat tegenstanders van (enig) formaat hebben getroffen. Minny is hier begrijpelijk favoriet maar ik vind het niet vergezocht dat Joe Flacco hier een goede pot neer kan zetten en dat Adrian Peterson en Brett Favre van de Vikings het moeilijker krijgen dan in de vijf voorafgaande wedstrijden. Ik moet nog zien of de Vikings hier weer zo goed zijn: Ravans à 2.25

Arizona Cardinals @ SEATTLE SEAHAWKS

Een te hoge lijn voor wat -voor mij- eigenlijk best een duidelijke uitslag is. De Hawks komen van een monsterlijke 41-0 overwinning tegen niet de allerminste tegenstander. Arizona heeft in vijf weken nog geen enkele overwinning gehad die pure dominantie uitstraalde. Als ze mij dan 1.67 voor de Seahawks willen geven, wie ben ik dan om nee te zeggen?

1.67*2.25= 3.76. En ik zet, weet je wat?!?, twintig euro in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport