Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

zondag 11 oktober 2009

[ NFL ] Picks week 5

Wow. Als ik vorige week daadwerkelijk met echt geld had gewed zou ik minder geld hebben dan Marco Borsato op het moment. Wacht. Ik héb minder geld dan Marco Borsato op het moment. Anyway...

PITTSBURGH STEELERS @ Detroit Lions

Detroit is van de nul af maar daarmee zijn ze nog altijd minder goed dan de regerend Superbowl-winnaar. Pittsburgh is schokkend 'onderwelmend' in het seizoen tot dusver. Er gaan geruchten dat Matthew Stafford niet speelt voor de Lions, wat winst voor de Steelers nog waarschijnlijker zou maken. Pittsburgh moet hier gehakt gaan maken. 100 € voor de Steelers à 1.17. En ik weet dat 'meer inzetten om verlies goed te maken' de eerste tekens zijn van een gokprobleem. Kun je verslaafd zijn aan nep gokken? Hmmm.

Oakland Raiders @ NEW YORK GIANTS

Één van de slechtste ploegen tegen -misschien wel- de beste in de NFL. Eli Manning heeft een paar trainingen gemist en men maakt zich zorgen of hij kan spelen. Ten eerste: Hij is een Manning. Die missen geen wedstrijden en zouden met een geamputeerd hoofd nog spelen. Ten tweede: De Giants moeten dit kunnen winnen met deze gast op de QB. De Giants verdedigen als beesten, Oakland kan überhaupt niet aanvallen en de offense van New York ziet er ook gelikt uit. 100 € voor de Giants à 1.06.

St. Louis Rams @ MINNESOTA VIKINGS

... En we vroegen ons af of Brett Favre in Minny ging werken... De Vikings hebben nog geen pot verloren en Adrian Peterson gaat mensen er aan herinneren waarom ze heb als eerste pikten in hun fantasy league. Hij moet tegen de Rams meters kunnen maken als een marathonloper. Dit wordt lelijk voor fans van de Rams, als ze die na vier weken nog hebben. 100 EU à 1.14.

**

Weet je wat? Ik doe alsof ik de weddenschappen combineer. Ik zet dus €100,00 in op alledrie de weddenschappen. Dan mag ik de cijfertjes vermenigvuldigen en dat wordt dan -hopelijk- mijn winst. Dan kan ik volgende week opscheppen. No way dat dit fout kan gaan. Dit zijn 'locks'. En zodra ik dit typte voelde ik dat Pittsburgh gaat verliezen. 1.17*1.06*1.14 = 1.41. Ik ga 41 denkbeeldige euro's verdienen, en dat is nodig na vorige week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport