Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

vrijdag 4 december 2009

[ NBA ] Voorspellingen

8-2, 124-71. Niet dat ik echt dacht dat de Nets zouden winnen, maar ik draag hun schoenen. Dan moet je wat 'love' verspreiden in moeilijke dagen. Verder alle props naar Quincy. Als dit zo doorgaat ga ik geld zetten op zijn voorspellingen.

Toronto @ WASHiNGTON <-- Toronto heeft geen D, Washington begint iets beter te worden.

New York @ ATLANTA <-- ATL zal wel winnen maar je krijgt massive knaken voor NYK op bwin.com. Dus als je geld over hebt...

Chicago @ CLEVELAND <-- Rose kan hier killen, Cleveland is te diep en heeft LeBron.

MILWAUKEE @ Detroit <-- Detroit is matiggg

DAlLAS @ Memphis <-- Memphis is beter sinds A.I. weg is, deze is niet zo duidelijk als hij lijkt...

Charlotte @ NEW JERSEY <-- Nog een sympathie stem. Kom op Jersey!

Minnesota @ NEW ORLEANS <-- Orly is ondanks het matige record thuis vrij goed. En Minny stelt geen zak voor.

BOSTON @ Oklahoma City <-- Oklahoma doet het lekker, staan negende ofzo in het westen. Daar horen ze, Boston is een topploeg in het oosten en net wat te goed.

Indiana @ UTAH <-- Utah is op stoom, Indy heeft drie op rij verloren. Makkelijke game voor Deron Williams en eigenlijk iedereen in Utah die zin heeft in een veegpartij.

Miami @ L.A. LAKERS <-- Lakers zijn te diep en getalenteerd voor -zo'n beetje- elk team. Stilletjes aan weer het beste record in de league, zeven op rij gewonnen. Kobe en co. willen repeaten.

1 opmerking:

  1. Haha, thanks, vannacht overigens weer 3-0. Damn!

    toronto@WASHINGTON
    ny@ATLANTA
    chicago@CLEVELAND
    MILWAUKEE@detroit
    DALLAS@memphis
    charlotte@NEWJERSEY. Ik gun ze deze niet alleen, ik geloof er ook in!
    minnesota@NEWORLEANS
    BOSTON@oklahoma city
    indiana@UTAH
    miami@LAKERS

    weinig spannends vannacht verwacht ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport