Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

woensdag 27 mei 2009

[ Algemeen ] Amerikaanse Topsport op Hyves

Dames, heren. Amerikaanse Topsport is tegenwoordig ook op hyves te vinden. Ik heb een account aangemaakt (amerikaansetopsport.hyves.nl) en ik hoop eigenlijk op wat welwillendheid van jullie kant. Voeg me aub. toe en stuur de site door naar vrienden van wie je denkt dat ze de site ook wel kunnen waarderen. Reden hiervoor is eigenlijk simpel.

Ik wil méér met deze site. Meer lezers (we zitten nu op enkele tientallen per dag) zorgen voor méér aandacht van de sport. Meer discussie over de topics, meer onderwerpen die door lezers aangedragen worden, meer ingezonden stukken. Ik denk dat de site echt een platform kan worden waar mensen bij elkaar komen die hun passie gemeen hebben. Waar gebeurt dat anders op het Nederlandse web? Met een grotere groep lezers zouden we prijsvragen kunnen organiseren, iets wat ik eigenlijk deze NBA play offs al had willen doen, en volgend jaar hoop echt te kunnen brengen. Met méér lezers wordt de site gewoon leuker. Discussie is goed. Ik denk dat ik dit al ooit eerder heb gebruikt maar hier komt 'ie: 'Show me a room of people that agree, and I'll show you a perfectly dull evening'.

De laatste tijd gaat het goed met de site. De tongen komen los, er wordt gereageerd. Maar het zou leuk zijn om in plaats van twee reacties, er twintig te hebben. De NBA finals komen er aan! Laat ze hier besproken worden! Dus nogmaals: Voeg me toe op hyves, stuur de gegevens door aan vrienden. Op de hyves kun je vervolgens onderwerpen aandragen die dan hier eventueel besproken worden. Verder kan ik groepsberichten sturen als ik of Harry een nieuwe blog heeft gepost of als er ander nieuws van het front te melden is. We hyven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport