Deze site verhuist naar www.hoopinie.nl. De artikelen op die site zullen langer zijn, met méér mening en hopelijk méér discussie. Verhuis met me mee, laat weten wat je van de nieuwe site vindt. Vrijdag gaat, als het goed is, het eerste artikel online.

Groeten,

Tiel van den Heuvel



Doorzoek deze site
Aangepast zoeken

vrijdag 28 november 2008

Een eerste post: Uitleg

I have a dream

Ik heb een droom. Ik droom van een wereld waarin ik elke ochtend wakker word en met een kop koffie in de handen, in het Nederlands, de ins- en outs van de NBA kan lezen. Artikelen van enig niveau, met enige inzichten, over wat voor mij de mooiste competitie in de wereld is.

Die droom is moeilijk te realiseren. Er zijn niet bijster veel die hard fans van de NBA, niet in Nederland, die willen schrijven, en vorige pogingen om in m'n eentje een blog te starten zijn redelijk mislukt. Er waren wel lezers, maar het waren er weinig. Het is moeilijk lezers vast te houden als je niet dagelijks een portie sappige verhalen kunt voorschieten.

Enkele dagen geleden trof de oplossing me, en hij is zo simpel. Ik moet méér schrijvers aantrekken, zoveel is duidelijk. En als dat niet lukt met alleen de NBA, dan maar hopen dat er mensen zijn met een goede pen die wél over iets anders kunnen en willen schrijven. Dus ben jij die NHL-hooligan, die NFL-freak of heb je een zwak voor college basketball? Dan zoek ik jou!

Mail jouw artikel, dat gaat over een Amerikaanse Topsport(er), naar amerikaansetopsport@gmail.com. Als ik je artikel goed en onderhoudend vind, wordt het geplaatst. Heb je twee of drie keer bewezen een goede kracht te zijn? Dan krijg je van mij het privelege om, zonder mij als tussenpersoon, berichten op de blog te plaatsen. Zo vaak als je wilt, waarover je maar wilt. Enige restrictie is dat ik kwaliteit wil, originaliteit. Dan maakt het me niet eens uit of je play-offs of playoffs schrijft, áls je maar schrijft.

Voor nu wacht ik in spanning jullie mailtjes af en zal ik zelf met een leuk NBA-verhaal beginnen.

Groetjes,

Tiel van den Heuvel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wij zijn benieuwd naar je reactie! Wat vind je van de artikelen, van de site? Wat is er goed, maar vooral: Wat kan er beter?

Team AmerikaanseTopsport